Att skratta när man inte får.

Hej mina små kycklingar.
Idag har jag haft praktik i vanlig ordning. Igår var jag och tränade och imorgon skall jag träna igen. Har även varit förbi Kulturmagasinet idag för att leta lite fakta om det som jag skall skriva om på en religionsuppsats. Hanna och jag bröt ihop därinne också (hahaha förlåt) men det var någon slags modevisning precis vid ingången, och när man går in till vänster där själva biblioteket är, där i ingången finns en sån "plastvägg" som är i mitten. Som även finns på H&M och andra affärer. Man brukar oftast glömma bort att de finns där. Så medan killen skulle gå in så vände han sig om och kollade på modevisningen (Hanna och jag gick bakom honom) också vände han sig om och slog stackars huvudet rätt in i den där väggen. Och Hanna och jag dog ungefär i skratt, hans vän likaså. Alltså höll bokstavligt talat på att kissa på mig tills att vi såg honom några minuter senare och såg att han hade börjat blöda hyfsat mycket i pannan och såg alldeles skärrad ut...
Hursomhelst, nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka göra lite psykologi. Jag har verkligen försökt plugga men har ingen aning om varför den här tröttheten finns. Eftersom att den aldrig funnits förut, på samma sätt nu. Och just, jag har även kört idag. Gick fin-fint! Fyra månader kvar och då ska jag försöka ha körkortet i min ägo!
Hej mina små kycklingar.

Idag har jag haft praktik i vanlig ordning. Igår var jag och tränade och imorgon skall jag träna igen. Har även varit förbi Kulturmagasinet idag för att leta lite fakta om det som jag skall skriva om på en religionuppsats. Hanna och jag bröt ihop därinne också (hahaha förlåt) men det var någon slags modevisning precis vid ingången, och när man går in till vänster där själva biblioteket är, där i ingången finns en sån "plastvägg" som är i mitten. Som även finns på H&M och andra affärer. Man brukar oftast glömma bort att de finns där. Så medan killen skulle gå in så vände han sig om och kollade på modevisningen (Hanna och jag gick bakom honom) också vände han sig om och slog stackars huvudet rätt in i den där väggen. Och Hanna och jag dog ungefär i skratt, hans vän likaså. Alltså höll bokstavligt talat på att kissa på mig tills att vi såg honom några minuter senare och såg att han hade börjat blöda hyfsat mycket i pannan och såg alldeles skärrad ut...

Hursomhelst, nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka göra lite psykologi. Jag har verkligen försökt plugga men har ingen aning om varför den här tröttheten finns. Eftersom att den aldrig funnits förut, på samma sätt som nu. Och just, jag har även kört idag. Gick fin-fint! Fyra månader kvar och då ska jag försöka ha körkortet i min ägo. :D


Det här är kanske det bästa som finns.
image description

image description




Såhär ljust var det när jag la mig i sängen och skulle sova igår, alltså klockan tio. Ska göra mig klar för sängen nu och sova, dock med öronproppar eftersom att det bara är massa buller och liv här utanför på grund av det där jäkla bygget som ska bli färdigt 2015. Har aldrig besvärats av det men nu har de bestämt sig för att nattbygga i alla fall...........




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0