Åh så skönt att sova tidigt.

Jag är så himla glad precis just nu. Har skrivit klart den första psykologiuppgiften på ca två timmar och lämnat in, samt lämnat in en uppgift på en bok vi läste på svenskan för hundra år sedan. Kan lätta på axlarna lite för att jag inte lämnar in i sista sekund (psykologin vill säga, hehe). Imorgon ska jag gå över till att börja med religionen OCH jag måste börja dokumentärfota, jag hade helt och hållet glömt bort bara. Mitt förbannade minne har sprungit iväg och det känns som att jag är 70+???

Nu ska jag i alla fall borsta tänderna, bädda ner mig och kolla på Big Brother tills jag somnar. Har blivit så sjukligt morgontrött nuförtiden så det är bara outhärdligt. 


Såhär trött var jag tidigare idag.

Låg och stirrade på datorn i hopp om att den skulle få vingar. Min lathet tog över och orkade inte klättra ner och hämta den.

Men blev tillslut såhär duktig och bara carpe diem..........




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0