Bra dag.

Godkväll kära läsare. Ni var inte så duktiga på att länka era Spotify-listor eller tipsa om musik, men det är som vanligt. Är i alla fall väldigt glad över att ni har blivit så många fler, glad glad glad. Har gått i skolan idag bara, och haft en eftermiddag vs kväll ihop med finaste Sara.♥


Det blir såhär när man inte kan sova.

Promenerade till skolan i morse igen.

Hade roligt på naturkunskapen.













Tränade gjorde vi! Och skönt var det.

Haha.



Efter träningen så åkte vi och åt Sushi. För mig var det första gången någonsin.

Och det var så himlans gott.

Därefter så åkte vi vidare till McDonald's, men först åkte vi till Max eftersom att varken Sara eller jag har ätit hamburgarna där så vi ville prova. Men nej, det blev inte så. Vi gick in och lusten försvann helt. Otrevligaste djävla personalen någonsin, det var hur vidrigt och ofräscht som helst. Utan att överdriva så var pommes frites-stället så sinnessjukt äckligt. Det var ca 6 cm högt lager på lager av gammalt salt, köket var äckligt (man ser in) och dessutom att en kille som jobbade där tuggade tuggummi med öppen mun, smaskade så man hörde och dessutom så sa han ''Vad vill ni ha?!'' ''Öh....... Inget tack''. Ungefär så kändes det, det jag har ätit där har inte varit i min smak och därför så ville jag prova igen. Men nej tack, det där räckte gott och väl. Stämningen var vidrig så vi köpte en chokladmousse och drog. Det kanske är Sveriges godaste hamburgare, men jag vill säga Sverige skabbigaste, i alla fall Sveriges skabbigaste restaurang. 

Hursomhelst, nu har jag landat hemma och såg Biggest Loser-finalen för ca två timmar sedan. Och grattis Ralph! Värdig vinnare. Nu ska jag sova eftersom att jag olyckligtvis har fått väldigt ont i halsen... Hoppas det går över : (.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0