Tisdag, onsdag och torsdag.

Hoppas ni är sugna på en enorm bildbomb från dagarna som varit. Nu finns ingen återvändo.


En tisdagmorgon då jag hade svårt för att kliva upp.

Åt kycklingsallad med bästa Emmy på Coffe House.

Låg sedan femton timmar senare i sängen igen efter en full dag med skola och jobb.

Kollade på lite Big Brother och printscreenade Camillas bröst. Och de är de mest oattraktiva sillikonbrösten jag har sett i hela mitt liv, de äger inte ens några bröstvårtor???

Igårmorse mådde jag ungefär såhär. Mådde jätteilla på morgonen och allmänt dåligt. Men for som sagt på jobbmässan med älsklingen ändå och därefter tränade jag!

Hittade även tillbaka MINA storlek 37 converse. När jag var och tränade i måndags så fick någon för sig att ta mina 37or och lämna sina 38or. Kanske för att 38orna var förstora från början också tänkte hon väl ''Åh, de här satt ju mycket bättre'' eller någonting dylikt. Så jag gick hem med dessa 38or i ryggsäcken och märkte inte förrän i tisdags när jag åkte på jobbet att mina fötter gled omkring i dem trots att jag knöt åt dem. Märkte snabbt efter jobbet att det verkligen inte var mina skor, så jag åkte tillbaka igår, och tränade och tänkte hänga upp lappar. Men så såg jag några converse på skohyllan och jag fastnade med blicken på ett par ''det där är mina!!!!!!!!!!'' och kollade storleken, fläckar, snörena osv. Stoppade dem i påsen och ställde tillbaka 38orna och blev så djävla glad. Tur i oturen, blev lycklig bara. Och irriterad på personen som hade tagit mina. Men nu är de tillbaka, och jag tänker skriva namn i dem och stoppa i sulor osv.

Gjorde färdigt det jag skulle i skolan och promenerade sedan hem med pappa.

Och tycker att ni som vill följa mig kan sluta avfölja. Min Instagram är privat så det är bara speciella som får följa mig, och de som avföljer är udda. Skämtåsido. Men ogillar när statistiken höjs - sänks - höjs - sänks osv.

Hungrig som ett djur var jag och lastade på med god mat.



Tog sedan tag i pluggandet en stund. (Måste fortfarande hitta motiveringen mer).

Blev trött och gjorde mig färdig för sängen.

Men målade naglarna först, hehe. Äntligen kan jag göra det igen!

Och idag hade jag ponnytail.

Tomläste på svenskan. Gick-inte-att-få-in.

Torsdagar i vanlig ordning i väntan på naturkunskap.



Promenerade hem efter skolan. Var så varmt att jag tillochmed fick ta av mig halsduken och jackan. Åhåhåh underbara vår.



Möttes av det här fina kortet när jag kom hem.

Innan jag... pluggade... väldigt.. lite. Så åt jag lite mellanmål.

Postat av: LINE

asså shiiit girl, du är snygg!

2012-03-26 @ 06:00:50
URL: http://linee.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0