I natt finns ingen väg tillbaks, ingen alls.

Känner mig så fakking awesome just nu. Har pluggat psykologi i tre timmar, så jag är alltså klar med alla uppgifter som ska vara färdiga nu, är bara väldigt glad! Förutom att mitt rum är fullt av kläder i alla hörn så är mår jag så bra idag att jag tror att det hela hänger på träningen, haha. Är fortfarande stolt över mig själv, är inte likt mig att vara såhär mallig...........

Hursomhelst, här har ni lite bilder från de senaste dagarna. 


I lördags innan jag skulle jobba så tog jag mig an och städade hela huset. 

Skelögd med flit.



På söndag eftermiddagen så blev Simon och jag små skogsmullar med hans lillebror Jonas.





Liten utsikt från Örnen.

Ser ni? Jag har början till en glugg. Fick lite panik eftersom att jag över min döda kropp
vill ha en glugg. Men det visade sig vara vanligt att få små gluggar osv när man har tandställning.
(MÅSTE ÄNDÅ TA UPP DETTA MED MIN TANDLÄKARE).

På söndagskvällen åkte jag hem och var bara cp-arg på alla.

I morse innan träningen.

Och efter träningen powerwalkade jag som sagt hem.

På vägen hem, osminkad, trött osv.

Väl hemma tog jag mig en viktökning -och återhämtningsshake! (Mitt mål är ca 52-54 kg).

Efter träningen tog jag mig en lång dusch och hoppade i OnePiecen, det bästa plagget man kan ha i sådana
tillfällen.

Nu ska jag njuta resten utav kvällen, ta det lugnt och äta massor av frukt, lägga upp ett schema och därefter kanske städa... Men det orkar jag nog inte ändå. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0