Torsdagkväll.

Verkar inte som om ni är så hungriga på mina kläder, de ligger kvar om ni ångrar er. Hursomhelst, ska göra mig färdig för sängen nu, är alltid så himla trött efter middagen och in mot kvällen men när jag väl har lagt mig så blir jag alldeles för pigg. Men bara jag somnar innan tolv så är jag nöjd, det är kanske det skönaste jag vet. Helst innan elva även om jag inte lyckas alla gånger. Tänkte åka och träna klockan sju imorgonbitti, men de öppnar inte förrän nio så mina planer sprack lite, får skjuta upp det tills efter skolan istället, därefter ska pappa och jag handla och sedan åker jag till min pojkvän och är barnvakt! Saknar honom så himla mycket.


Blev väldigt glad och arg över det här. Glad över att Sipan har tvångslämnat huset och arg för att Marcelo, Hanna r och Marcel får stanna kvar. Men främst arg för att Marcel och Hanna R inte behöver lämna, de har i alla fall fått sina autonomineringar.

Här har ni supergoda chips.

Fakkkkk till er som avföljer mig lite här och där :-) Haters gonna hate!!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0