Sjuk som jag aldrig ville bli.

Det var skönt att vara lite småhängig och snuvig tills att jag legat fast i sängen sedan nio i morse pga av min förbannade förkylning. Har någon form av feber och snorar så det räcker och blir över, mår dessutom illa och får ont i huvudet utav allt nysande. Planen var egentligen att åka till min fina pojkvän (som har smittat mig) men min kropp orkar varken fysiskt eller psykiskt med att förflytta sig, så jag blir förmodligen hemma i sängen resten av kvällen. Så himla tråkigt, också tänker jag bara att sist jag var förkyld så var jag det i tre veckor och jag kommer avlida lite om jag är det lika länge nu. Mitt immunförsvar verkar ha en tendens att inte vara sjuk så ofta men när jag väl är det så är det extremt.

Och vad har jag gjort? Jag har legat och kollat på Big Brother live pga av brist på något att göra. Och jag kollar på det fortfarande. Om jag personligen fick gå in i huset för att sedan gå ut så skulle jag ta med mig Sipan och Hanna R, och kasta ut dem med huvudet före. 

Hursomhelst, tack så mycket för kommentarerna angående tatueringen! Är fortfarande jättenöjd (höhö inte ens gått ett dygn) och ångrar mig inte alls. Såg ungefär ut lite såhär innan det var dags:


Lisbeth gjorde i ordning. (Om ni ska tatuera er hos så gör det hos henne, hon är så sjukt duktig!)

Förberedde mig lite mentalt med ett äpple, hehe.

Igårkväll var jag nöjd och skulle sova.

Nu har den värsta svullnaden och rödnaden lagt sig lite. I alla fall, nu ska jag krya på mig och sedan ska jag försöka visa min.. hehe.. tusende jacka som jag köpte igår. 



Postat av: Julia

åh tack så himla himla mycket kära du<3

2012-03-09 @ 20:13:07
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

En liten fråga; Har du testat ögonfransförlängning någon gång? I så fall, funkade det och vilket märka var det? Kram!



Ps. Vill du göra bloglovinbyte så lägg till mig här; http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse och skriv vilken följare du blev så följer jag dig direkt! Sicka gärna med din länk också :)

2012-03-10 @ 15:31:35
URL: http://Sannalitens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0