Onsdag.

Mitt framtida liv består utav träning. Punkt. Nej, men om jag ska vara seriös så mår jag så mycket bättre nu. Idag. Och i måndags, eftersom att jag tränade. Har satt upp ett schema för mig själv att jag varannan dag ska träna, och det här känns riktigt bra eftersom att jag får ut resultat av det. Hursomhelst, nog för att jag tränade så promenerade pappa och jag hem tillsammans från stan. Så jag har alltså inte åkt buss en enda gång idag, vilket inte har hänt på länge (om jag inte bara har suttit inne dvs). 

Nu ska jag i alla fall ägna ungefär två och en halvtimme åt att plugga både religion och matte, kanske kan jag klämma in svenskan på ett litet hörn. Och plåta måste jag också göra. HERREGUD. För mycket saker på en och samma gång. Men, det ska nog gå hem. Avrundar med en glädjande kommentar. 

Anonym om Dom är uppe på taken, alla är högt över staden.
Sjuukt snygg tatuering!

Åh, tack snälla! Kram.

P.s. ni blir bara fler och fler igen, och antalet stiger och det innebär att ni är tillbaka. Välkommen tillbaka in i värmen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0