Nike air max och Jeffrey Campbell.

Den här dagen har gått så himla fort, och jag har återigen försökt att blogga från appen men det har blivit utan resultat. Hursomhelst, jag tänkte ju beställa Jeffrey Campbell Lita suede black på fredag, men så är storlek 38 slut. Så jag är ganska irriterad över det, men de kommer väl in igen, antar jag. Såg nu att 37orna också var slut, och jag vill ha dem nu nu nu. Om de inte kommer in igen så får jag ta skinn eftersom att ingen verkar beställa lika mycket av dem. JAJA. Också ska jag beställa hem Nike Air Max också! För man kan aldrig få för mycket av skor.

I alla fall, sitter mest framför tvn och har gjort det sedan jag kom hem eftersom att jag bara är arg och irriterad nuförtiden. Så snälla kära underbara ni, ha överseende med det. (Finns tusen anledningar till varför det är så). Annars så är jag bara dampig mot mina närstående och jag saknar mamma jättemycket. Tänker proppa i mig lite chips och dricka saft för att sedan träna lite på hemmaplan! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0