Mår så sjukt bra idag.

Idag är jag tillbaka på benen halvt som halvt! Det känns bra idag. Jag for till Friskis i morse och tränade i en och en halvtimme, powerwalkade och joggade därifrån hem till haga (Friskis ligger i nacksta) som tog mig 40 minuter. Och att jag har gjort det gör mig enormt stolt, varje ledig dag framöver kommer jag försöka träna så gott som det går och även andra gånger då jag kan! Fick en liten spark i röven utav mig själv som säger att jag är pepp på livet.

Att jag ligger efter för mycket i skolan pga av allt som har hänt så mår jag helt okej. Jag tänkte rensa First Class-meddelanden och skriva upp i kalendern när det är dags för prov, även fotografera mina missade uppgifter och allt annat teoretiskt. Men inte allt på en gång för då kommer panikångest på besök. Hursomhelst, nu blir det att beta av lite som ligger på efterkälken! Ha det gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0