Jag tror mitt hjärta blöder.

Finisar, jag fick ett mail av min psykologilärare att jag fick VG på en uppsats och G+ på de två andra. Ärligt, jag är hur nöjd som helst för att ha gjort allt på en och samma kväll. Så nu kan jag ramla in i den behövliga sömnen som väntar mig. För övrigt så fick Emelie hem sina Jeffrey Campbell's idag och jag längtar så himla mycket tills jag kan beställa mina, den trettionde. Veckorna går fort och snart så är mina också hemma. Åh, livet känns så bra. Har världens finaste vänner och pojkvän. Mitt hjärta och jag hade verkligen världens bästa samtal idag.

Hursomhelst. Här har ni något att glo på.


Ser ut som white trash. Men och.

Ph by me. Och sist men inte minst, så vill jag säga grattis till mina vänner som har tagit sig till andra intervjun på McDonald's. Julia, Hanna, Michaela och Frida! (Förlåt om jag har glömt någon).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0