Hon viskar till mig, allt det jag säger dig.

Kan inte sova riktigt än eftersom att hungern smyger sig på och även om jag vet att det blir värre ifall jag fortsätter och är vaken så går det inte att sova. Jag har lyckats blivit förkyld också, eftersom att Simon har snuvat och hostat i några dagar nu. Fast ärligt talat tycker jag att det är lite skönt att vara hängig, sådär lagom mycket. 

Hursomhelst så har jag haft en fin dag (klockan är nu dock 01:21) så det var min gårdag. Sov över hos min pojkvän, vaknade hyfsat tidigt och tog bussen in till stan för att träffa mamma, vi gick till Specsavers och bokade in en ny synundersökning för linser den tredje april. Så är jättejättejätteglad eftersom att jag kommer få månadslinser om ca en månad, och att jag kommer kunna se på heltid och slippa kisa och ibland helt och hållet inte ens kunna heja på människor som jag stöter på för att jag inte har kunnat se normalt. (Är närsynt, kan alltså inte se på långt håll). Efter det så promenerade mamma och jag hem till Haga, åt lunch osv och sedan promenerade vi tillbaka till stan där vi hade lite tid för oss två innan jag for och jobbade från 17-21.00. Så himla skönt, även om fyra timmar känns länge så går det fort med rätt kollegor och rätt arbetspass, och det glädjer mig!


I morse på Timrås bibliotek med mitt hjärta och hans lillebror.



Observera att jag står väldigt kobent även om jag inte är det egentligen.

Vacker barnet.

Lunch med fina mamma på Sibylla.

(Den här bilden hjälpte inte nu när jag är så förbannat hungrig).

Lindade in mig i en slags burka på väg ner till stan eftersom att det blåste väldigt kallt,
trots att vårsolen sken så himla skönt.





Fina mamma utanför finska butiken i Haga, bara med massa finska saker. (Mamma är 100% finne i blodet).

Så jag har ju också finskt blod så att säga.

Söt hund som satt så tyst där inne.

Och ja, sedan var det dags för jobb.

Det var allt för i natt. Måste faktiskt sova nu, känns som att jag har världsmycket att göra imorgon. Ska bland annat träffa min fina vän Emmy på stan på förmiddagen för kanske en fika, hursomhelst så ska hon följa med mig för jag ska tatuera mig för första gången i mitt liv, så behöver ett litet stöd. Haha. (ÄR APNERVÖS). Och sen ska jag äntligen, efter tusen år, umgås med min bästa vän Julia. Hon ska sova här osv. Kram på er, och önska mig lycka till!!!


Postat av: anonym

Hej! jag undrar hur mycket man tjänar på Mcdonalds alltså i timmen!! Fiin blogg

2012-03-13 @ 00:25:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0