Happiness.

Dödar lite tid tills jag blir trött, sov ut till halv elva idag så är alldeles för pigg för att kunna sova nu. Big Brother är hyfsat tråkigt med 50-talsveckan så har det igång i bakgrunden bara, tänkte fika lite och som sagt träna lite milt innan sovdags. Imorgon börjar jag kvart över tolv men åker och tränar klockan nio. Jag mår så himla bra på alla sätt och vis när jag har tränat, så jag tycker alla borde träna, eftersom att jag tror alla mår bra utav det.

Imorgon är det torsdag, och därefter fredag! Simon åker till Borlänge imorgon fram och tillbaka så honom träffar jag inte förrän fredag. Kommer pussa ihjäl honom då. Hursomhelst, på tal om någonting annat som har med skolan att göra. Lämnade in min religionsuppgift idag, så kan bocka av det. Är dock arg på mig själv för att jag är så förbannat dum som glömde min naturkunskapsbok på skolan så jag har alltså bara pluggat på fredagens prov en gång. Och för mig går det inte. Så får (fan) skjuta på det tills nästa fredag. Utöver det så har jag bara svenska, matte och foto att göra. Det känns som att jag är på väg.

Förresten, jag skulle vilja ha massor av ny musik. Länka hemskt gärna era Spotify-listor eller nämn en bra låt bara, blir dunderglad då.



Postat av: JULLANPULLAN

The Kooks - Ooh la (Live at Spotify, så bra!!!!!!!!

2012-03-29 @ 16:22:45
URL: http://haringenblogglängre.blogg.se/
Postat av: Anonym

(live at spotify) måste det stå efter låten

2012-03-29 @ 16:23:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0