De senaste dagarna.

Ja, eftersom att blogg.se-appen är så dum så får allt komma på en och samma gång. Det går inte att ladda upp fler bilder än typ två. Och det gör mig så arg, blir arg bara jag skriver om den där djävla appen.

image description
Powerwalkade hem från träningen i fredags.
image description
image description
Duschade och tog på mig mina grymma byxor.
image description

image description
Och i lördags var det fest. Hah.
image description

image description

image description

image description

image description

image description
Den officiella fyllepussen.
image description
Råkade somna lite.
image descriptionimage description
Dagen efter måddes det såhär. Haha.
image description
Och ja, söndagar är bara världens matdagar.
image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description


Och igår opererades Simon.

Och på kvällen åt jag lite till.

Och lite till.

Idag var jag sminkad såhär. Enda skillnaden är väl kanske eyelinern.

Och idag hann jag med tandregleringen också.

Åt idag igen, hehe. Den här gången blev det Subway, åh så gott.

Sedan så gick Emmy och jag en promenad på stan. Bland annat Stadium där vi hittade världens fulaste OnePiece som var kortärmad.

I klädväg såg jag ut såhär.

Och efter skolan så tränade jag, trots att det fanns en större latmask än träningsmask inom mig idag så trotsade jag den och gick till Friskis ändå.



Och när jag kom hem så var sängen den enda flyktvägen (efter duschen då). Blev så himla trött.


Också låg jag bara såhär, tills att jag klev upp. Bäddade sängen, mejlade mina lärare osv.

Nu ska jag läsa igenom naturkunskapen igen, planera in lite saker, vänta tills klockan slår nio så jag kan se på Top Model på internet och därefter ringa mitt hjärta som jag verkligen saknar sönder.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0