Bloppis.

Tänkte ha en liten minibloppis. Om ni är intresserade utav någonting så mejla på facebook eller till [email protected], ni kan även kommentera här. Ni får självklart prova sakerna innan och om ni vill se det på innan så är det bara att säga till så tar jag en bild när jag har på mig det. P.s. detta är iphone-bilder och ger därför inte klädernas färger osv rättvisa, så tänk på det!


Sammetsleggnings storlek S.
Använda flera gånger men dock inte utnötta eller dylikt.
Stor i storleken därför säljer jag dem, men hur sköna som helst.
Säljer för 100 :-



Det här är byxornas rätta färg.
Dr.Denim-jeans. Använda två gånger så därför säljer jag dem för nästan nypris. 
Storlek xs men är väldigt stretchiga så nästan alla kan ha dem. 
Säljs för 300.

Cheap Monday storlek xs/s.
Säljes för 250 kr. Använda ett fåtal gånger.


Lila sammetsleggings storlek 152/158.
Säljes för 50 kr, använda en gång.

Skor storlek 37.
Använda många gånger men inte slitna. 
Nypris 399 kr, säljer för 200 kr.





Postat av: raya

Hej, jag är intresserad o köpa den lilla sammetsleggingsen! Jag bor i sundsvall så vi skulle ses och kan få pengarna ? =)

2012-03-22 @ 22:22:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0