Min första dag.

Hola. Gör ett inlägg från ''nya'' blogg.se. Känns nytt och lite komplicerat, ungefär precis så som jag tyckte att Facebook och Twitter var från början men nu kan jag allt utan och innan. Hehe.

De har ändrat en jäkla massa men inte kommit till insikt om att fixa en funktion att ladda upp ca fem bilder åt gången istället för en. Jahapp. Men det kanske kommer senare.

Hursomhelst, idag var min första dag på sommarskolan. Det-gick-såhär-himla-jättebra. Pluggade effektivt och har gjort färdigt nästan hela procentkapitlet på en dag, wakkaaaaaaa. Är hur glad som helst över att jag tog beslutet att gå sommarskola och faktiskt stolt över mig själv. Och det får man vara osvosvosv. Nu är jag luspank och längtar tills den 25e.

Ville göra en snabbvisit bara. Ciao ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0