Jag bara älskar sommaren.

Hola peepz. Jag har varit dålig på att blogga ännu en gång, men jag carpar. Haha. Jag har tränat, shoppat lite, mått bra, varit i Ånge och igår var jag med Leslie och Johana. Idag har jag jobbat på brännan och imorgon hoppas jag att jag kan carpa på ballen lite till. Nu hänger jag lite med Philip som ska sova över, men först ska vi se film. Dead silence...


Har även hittat min kjol som jag trånat efter i flera flera månader, minst sagt på New Yorker fanns den i sista storleken. Trodde aldrig jag skulle köpa någonting där.

Har käkat lite griskäk. Min nyttighetsdiet går inte riktigt vägen.

Fjååååårtizpose osv.

Har haft barnvaktsrollen och läst godnattsaga för lillsessan.



Myst i solen i denna sittposition som gör mina ben till fläskpaddor. Hjärta sommaren.

Hejat på Holland som aldrig någonsin har spelat så dåligt som denna EM-turnering. Jag-förstår-verkligen-inte.

Om det här skulle vara en nytagen bild så skulle tummen peka nedåt. 

Hursomhelst, nu ska vi se film. Jag ska uppdatera er bättre snart, kramarrrrrrr.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0