Halvt tillbaka.

Åhåhå. Hej. Detta var ca hundra år sedan. Men skolan har tagit upp all min tid och därav utmattning och inte orkat och sånt. Nu har jag inte tränat på, fyra dagar, blir det idag om jag inte rör mig till Friskis. Men jag orkar inte. Eller, det är snarare att jag inte har tid. Hursomhelst.

Idag mår jag inte så bra. Fysiskt helt okej men inte psykiskt. Imorgon ska jag ta min andra Gardasilspruta och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, är inte ens rädd egentligen. Och idag är jag förövrigt blind för att jag inte sov hemma i helgen så blev utan linsvätska. Mina ögon gör ont och jag ser suddigt. Ska i alla fall hämta ut mina nya linser idag. Men vet dock inte när jag har tid för det.
I lördags plåtade jag även ett gäng fina studenter som skulle på balen. Det var kul. Och jag tjänade pengar. Det blev ca 400 bilder totalt varav jag har valt ut ca 90 stycken. (Ja, det är sant, alla bilder blir inte bra). Som jag ska redigera tills jag får musarm. Nejejnejejnejnej, ska inte få musarm. Skämtar bara och det är såhär KUL. Nej, jag är bara arg. Har suttit stilla på häcken i ca tre och en halvtimme pga av redovisning i morse också. Om två dagar har vi ungefär sommarlov. Och vädret är hur dåligt som helst. Mår verkligen dåligt pga av det.
Har till och med långkalsonger för att det är så varmt. :-)
För er som glömt hur jag ser ut. Dock tror jag inte att jag ser sur och förvånad ut 24/7??? Äh jag vet inte. Har även hunnit med att ha haft lite rosa hår. KOOLT. Cya.
P.s. om ni undrar varför jag har gjort pilar mellan inläggen så är det för att Safari fukkar ur och det går inte att göra mellanrum.

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

2012-06-10 @ 14:41:55
URL: http://babustyle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0