All good things come to an end.

Varför måste det mås som en berg- och dalbana. Mitt huvud blir som en sörja och mina känslor bara faller isär. Ikväll är första kvällen jag ska sova ensam på väldigt länge och det känns så himla skönt, men får panik över att det känns som stora tårbollar inuti mig som vill rinna ut. Behöver-ventilera-utåt-känslor.

Jag hann i alla fall med det jag skulle göra idag. Har även tagit lite luft från naturen i Matfors pga av fiskade med vårat besök från Holland (eller England där de bor nu), imorgon åker de hem och då kommer min fina syster Shalony hit. Mmmh och nu då? Jag väntar på Melinda som ska komma hit, eller vi ska frysa ut i sommarnatten tillsammans med Fatima och hänga på en kall bänk så våra rumpor fryser ihjäl. Men kärleken emellan värmer oss säkert.

Hursomhelst, kommer sakna närhet i natt. That's the way it fakking is. Saknar Emmy också, men på lördag tar hon sina steg hit från Härnta och vi ska parta i m-hooden litt. Over and out.


Mja. Känner mig verkligen såhär ikväll.

Postat av: molly

svar: Haha ja... Buhu..

2012-06-15 @ 16:21:21
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0