Världsbäst.

Hej finisar. 

Nu är jag hemma från Stockholm sedan några timmar tillbaka, det var tänkt att jag skulle blogga i helgen men hade min hjärna och hjärta på annat håll. Tack för överseende och så i alla fall! 

Såg att jag hade fått några kommentarer och har svarat på det nya sättet, alltså direkt på kommentaren i inläggen som ni har frågat. Hoppas ni ser svaren! Hursomhelst, jag har haft världens bästa helg, i alla fall på riktigt länge och jag längtar så himla mycket tillbaka. Och jag saknar allt redan. Men det som jag kan se framemot är att om tio dagar åker jag ner igen, jag längtar så himla himla himla mycket!!!!!!! 

Och just, jag har köpt den snyggaste skinnjackan på hela jorden. Nog för att det fick svida för kortet men det var det fan värt. Visar er och allt sådant imorgon, jag måste carpa lite nu... Hehe. Närå, men ska stadga mig i min egen säng och försöka tänka att tio dagar går rätt så fort. För tio dagar sedan spelade Sean Paul precis just nu på Stora Torget. 

Ok, tiden går fort.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0