Stockholm.

Hola hola hola.

Idag var sista dagen i skolan, och jag kommer sakna det om jag ska vara helt ärlig. Cp-klassen som vi kallades för, vi var en knoddklass på ca fem pers. Kändes som så i alla fall. Mys mys. Nu är det i alla fall över och jag är godkänd, friheten och lyckan jag bär på är så stor så ni kan aldrig ana. 

Gullisar.
Jonas bjöd på ''Äntligen godkänd i matte-tårta''. Sweeeetness.


Hursomhelst, vädret suger apa i Sundsvall och det regnar. Jag är as-sjuk och det verkar som om slemmet i min hals inte vill försvinna. Och försvinner inte min hosta snart så kommer jag hosta upp mina organ inom en kort stund. Trots detta är jag ganska lycklig för att jag ska åka till Stockholm nu på fredag. Wihooooo. 


Var inte lika lycklig tidigare idag.

Men nu är jag, längtar längtar läääääängtar.

Kram från mig och Shanti.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0