Niggas in Paris

Såg att mitt inlägg som jag skrev igår hade kommit upp ca 5 gånger för att varje gång jag skulle uppdatera så knasade det och det stod ''Något har gått fel!'' och den där fula kossan ville inte springa tillbaka till sin hage. Ja, ni fattar. Så det blev lite spamm. 

Om tre timmar sitter jag på bussen till Stockholm och jag har blandade känslor men antar att det kommer att bli bra! Och som sagt, sluta fråga om Simon och mig hela tiden, det är ca 10 personer som har frågat och har jag svarat dem? Nej. Så fortsättning följer på frågor utan svar. I alla fall till anonyma retards. Hursomhelst, egentligen skulle vi ha fikat idag innan jag åker men det hinns vi inte mä, så det får bli när jag kommer hem på tisdag! Kuligt mysigt pysigt. 

Nu måste jag packa färdigt (jag har packat som om jag ska iväg i en vecka) aja det är fyra dagar i alla fall, hehe. Och sedan måste jag klä på mig, och proppa i mig mat är kanske ett bra val. OK, ses om några dagar.

Postat av: Anna

De är ju inte så jätte svårt att säga om ni har gjort slut eller om ni fortfarande är tillsammans?:) Klart man blir nyfikna om man har följt din blogg ett tag..

2012-07-27 @ 19:14:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0