Mobilblogg / Carpe.

Hemma från stan. Köpte en myströja. En bh (jag behövde verkligen en ny, mina andra är utnötta). Sedan åt jag lite kebab, och till efterrätt drack jag Chai Latte på Tant Anci & Fröken Sara. Bästa fiket i Sundsvall. Nu ska jag packa lite så jag kan sova ut imorgon. Som sagt, längtar.


Postat av: yo

ÅH! vart har du köpt dina mjukisbyxor och vad kostarde dom? måste ha:) tack på förhand!

Svar: Jag köpte de på H&M, har ett par svarta också men vet inte vart de har tagit vägen... De kostar 99 kr! Men båda jag köpte i var det ett litet hål i sömmen på rumpan, knasigt.. Såg det inte förrän efter. Men de är as-sköna! Köp!
Sharlee van Stralendorff

2012-07-13 @ 18:25:52
Postat av: Anonym

Jättefin tröja! Vart är den ifrån? :')

Svar: Tack så mycket! Jag älskar den:) Den är från Gina Tricot!
Sharlee van Stralendorff

2012-07-20 @ 04:40:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0