Lite från Stockholm.


Naturen på väg till Stockholm. 

SwaggeEEEERrrrrrr. Ellerrrrrrr!!!!!

Och som vanligt så gör dessa mina dagar. Orkar bara inte för att det är så roligt.

I lördags så drog Marielle och jag en heldag på stan.

Fann denna snygga dejt-keps.

Sen kände jag bara för att posa.

Och igår var det dags för hemgång. Väntade på terminalen i typ två timmar innan jag skulle åka med bussen hem till Sönnsvall. Jag hittade i alla fall från Vällingby till terminalen helt själv, good job.

Och sen var det hej då Stockholm och allt annat bra.

Också är det ju bara meningen att jag ska bo i Stockholm.

Nice life på bussen.

Hade ju Red bullen och musiken i alla fall.

Nära hemmet pga av kossor överallt.

Och för att inte hamna i deppmode helt så åkte jag till Alnö för några timmars hängande med Dennis.

Och ska även boka biljetter så fort lönen kommer!

Och idag vaknade jag tidigt motvilligt, somnade om och sket i solen men kände att man är ju tvungen.

Ja, klart den gömde sig då :-)))))).
 

Och här är jackan som ni har sett på föregående bilderna, men lite närmare titt. Aaah, I'm so in love.

Och ska det vara äkta så ska det.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0