Hundra frågors-lista.

Vem är du?
När jag ska svara på det, så vet jag knappt. Jag är 17 år, bor i Sundsvall, är en blandras av tre länder och mitt namn är Sharlee van Stralendorff. Född i Holland? Ja.

Är du självständig?
Jag måste ju.

Vad har du för personlighet?
Kort stubin, i vissa fall envis, trevlig, blyg, social och ofta snäll.

Vad är du för stjärntecken?
Vågen!

Vart kommer du från?
Jag är född i Holland.

Vart bor du?
Sundsvall, som sagt.

Vad har du för mentalitet?
Är nog lugn för det mesta även om jag kan flippa ur lite ibland.

Vad spelar du helst för spel?
Förferke-spel. 


Mac eller PC?
Maaaaaaaaaaaac, wtf.

Internet Explorer eller Netscape?
Lol, Google Chrome.

Din bästa egenskap?
Lugn, snäll, givmild kanske.

Din sämsta egenskap?
Paranoid, hypokondrisk och blir lätt arg.

Har du några husdjur?
Nej, inga.

Familj?
Madre, padre och två äldre systrar.

Kroppsdel du har mest nytta av?
Ryggen och magen annars är min kropp som en tråd. Och benen. Och hjärnan och hjärtat, fast det är organ.

Kroppsdel du tycker bäst om?
My aaaaaaasssssssssssssssss kanskerå?????? Eller mina biceps, hahah.

Du sover?
De senaste dagarna alldeles för lite.

Är du lik något djur?
Haha, aaa fett lik... En Herr Nilsson-apa.

Tror du på något?
Livet.

Vad har du för frisyr?
Mittbena.

Och hårfärg?
I grund och botten mörkbrunt, nu mörkbrunt med lite röda nyanser, men mest mörkbrunt med ombre har jag nu. MINDFUCK.

Ögonfärg då?
Brungrön.

Och hur lång är du?
1.63 typ. Jag kallar mig själv lång men får bara höra att jag är kort...........

Jeansstorlek?
25/30 typ.

Skostorlek?
36-37.

Vad gillar du att göra?
Carpa!

Vad gillar du inte?
Mycket.. Bland annat killar som ''KSS KSSSS:ar'' efter en. Jag är ingen jävla katt.

Din favoritmat?
Surströmming, grillat, laxpasta. MAT ÄR MITT LIV.

Favoritglass?
Får vara någon glass med massa strössel, banan, maränger, grädde.

Favoritdessert?
Kladdkaka och grädderåå.

Favoritpizza?
Kebabpizza dränkt i vitlökssås.

Favoritdricka?
Allt som jag är sugen på.

Gillar du godis?
Om jag är sugen på det!

I så fall vilken sort?
Men lösgodis.

Din favoritdrink(ar)?
Shot shot shot. Eller Gin&Tonicccccccc. Cuz I am an alcoholiccccccc. Kiddin'!

Din favoritfilm?
Asså... Så svårt. 

Din favoritdag?
När man kan carpa hur mycket man vill.

Ditt favoritplagg ur garderoben?
Allt. Närå men ett par leggings från gina, mjukisar, kängorna osv osv.

Din favoritbok?
Utan ett ord och dyngkåt och hur helig som helst.

Din favoritmusik?
Chillnani, Mixtape från alla listor, Skön, party osv. Ge mig meeeeeer.

Din favoritlukt?
Lukten av mat. :-))))))

Din favoritblomma?
Köttätande växter.

Öl eller vin?
Heineken eller Carlsberg om det ska vara öl. Inget om det ska vara vin.

Liknar du en kändis?
Näääe.

Senast köpta skiva?
Tokio Hotel typ.

Senaste filmen på bio? 
Project X: Hemmafest!

Bästa låten i hela världen?
Lyssnar på musik 24/7... Svårt att säga.

Senast lästa bok?
Dyngkåt och hur helig som helst.

Favoritförfattare?
Mia Skäringer!

Skriver du dagbok?
Min blogg osv.

Bästa årstiden?
Ja, jag trodde sommaren men vädret är ju som hösten så hösten då.

Favoritfärg?
Svart.

Vad skulle du aldrig ta på dig?
Det som inte är min stil.

Vad ville du bli när du var liten?
Advokat, och är alltså fortfarande liten för vill fortfarande bli det.

Blev du det?
Nej, men ska ju.

Brinner för?
Shopping, haha.

Katt eller hund?
HUND. Katter är inga djur.

Har du någon noja för något?
Mhhhhhhm, många. 

Någon fobi?
Klaustrofobi, trypofobi, araknofobi.

Är du deppig eller glad?
Just nu glad.

Politiskt insatt?
Nääääe.

Värdesätter du ärlighet?
Jag hatar när folk ljuger, så ja.

Brukar du dra vita lögner?
Hehe, mm.

Är det ok med vita lögner?
En vit lögn innebär kanske en gång om året. De som utnyttjar vita lögner kan dra.

Känner du en mytoman?
Ja.

Bio eller hemmakväll?
Beror helt på.

Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Ja ja JA.

Hur tidigt kliver du upp?
Senaste dagarna klockan sju, nu ska jag sova uuuuuuuut.

Bra eller dåligt?
Nu är det kung!

Vem eller vilka vet mest om dig?
Jag vet mest om mig själv........

Gillar du att slåss?
Söker alltid bråk på stan.

Vad har du på dig just nu?
Mjukisar + sovtröja.

Vad ska du göra ikväll?
Sova.

När var du senast full?
Lördags.

Är du seriös?
Why so serious? Aldrig seriös.

Hur många väskor äger du?
För många som jag inte ens använder.

Hur många bilar har du/din familj?
En.

Hur många biologiska syskon har du?
Två.

I så fall, vad heter de?
Shalony och Shanti.

Hur många timmar sover du per natt?
För lite, men helst 9.

Vem är snyggast i världen enligt dig?
Sergio Ramos, Shakira, Mikael Persbrandt, James Franco.

Vad är du allergisk mot?
Lösa tjejer!

Ska du duscha idag?
Vet inte, carpar ju.

Vad är det för veckodag?
Onsdag.

Vad är det för datum idag?
Elfte juli tvåtusentolv.

Vad gör du nästa år?
CARPAR.

Är du likgiltig?
Nja, ibland.

Hårdrock eller synth?
Hah, ingenting.

Är du uppväxt i stan eller på landet?
I stan.

Har du utländska föräldrar? 
Ja.

Gillar du att laga mat?
Ja, men jag älskar att äta den!

Märkeskläder eller second hand?
Second hand fo shooooo.

Hur många par skor har du?
För många, köp.

Fixa håret eller sminket?
Sminket.

Vem är snällast just nu?
IIIIIIIIIiiiiii.

Var har du ont?
Haha wtf... Vilken fråga. I kroppen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0