Hade en veckas uppehåll bara.

FÖRLÅT för att jag är helt SÄMST på att blogga. Men ni verkar inte sakna mig så dä ä lugnt! Men jag saknar mig själv. Lol.


Okej, ena dagen mår jag asbra, andra dagen mår jag bara dåligt hundra dagar i rad. Imorgon åker jag till Stockholm, och jag ångrar att jag inte åker till Storsjöyran istället. Fast 1000 spänn för att bara se Rebecca&Fiona och Den svenska björnstammen säger vi är ovärt. :-))))


Aja, jag ber er att följa mig på Instagram för där är jag uppdaterad varje dag minst!! Idag har jag jobbat och det tog död på mina sista krafter, jag orkaaaaaaaaaar inge meeeeeeeeeer. Jodå. Imorgon åker jag som sagt så då ska jag försöka att koppla av (om det ens kommer att gå) och bara CARPAAAAA. Och när jag kommer hem ska jag gadda mig, wihu. Och sen är det bara en månad kvar tills jag blir 18, utan körkort, och ska åka till Stockholm och göra en till tatuering (den tredje blir en stor). Fattar ni att jag ska åka till Stockholm för att göra den???? Jaaaaaa, för att bästa Lisse som svek Sundsvall flyttade dit för att jobba på Salong Betong, jaja dä ä klart hon ska jobba där för hon är ju asgrym.


OK, med detta inlägg ville jag bara säga att jag lever. Och sluta fråga nyfikna frågor! Är det några förändringar i mitt liv så tar jag upp det om jag vill. Hasta la vista, lolzzzzz.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0