Flummar in i natten på en listjävel.

Vilken är din favoritfärg?
Svart, I'm the black devil liksom.

Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt.

Vilken parfym använder du?
Dkny, chick, calvin klein, david doff (snälla säg inte att jag glömt någon nu, hehe).

Ditt favoritläppstift?
Ja inte rött på mig i alla fall för ser ut som en prostituerad från Ryssland. Orange typ. Hehe.

Vad använder du för underkläder?
Trosisar och bh.

Dina bästa skönhetstips?
Kolla dig i spegeln, le och se glad ut. :-))))))

Vad använder du för eyeliner?
H&Ms liquid eyeliner och den som är flytande, samt från Isadora.

Vilken är din finaste klänning?
Den från H&M som jag säkerligen har lagt upp i kategorin ''Nytt''. Den är svart, ganska kort. Men fin ändå.

Vilken är din favoritbok?
Utan ett ord!

Vad äter du för vardagsfrukost?
Ägg, mackor och allt annat som jag är sugen på.

Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Sova, äta, shoppa! Carpa helt enkelt.

Hur lång är du?
Jag är nog 1.63!

Roligaste skolämnet?
Hemkunskap! Synd att man inte har det på gymnasiet bara, det bästa var att man fick äta.

Hur många relationer har du haft i ditt liv?
Två på riktigt, eller vad man säger.

Får vi se en bild på dig osminkad?

Sorry......... Hittade fan ingen bättre. 

Tycker du om disneyfilmer?
Inte så insatt.

Hur var ditt första hångel?
Fint.

Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul, blå eller lila,vilken skulle du välja då och varför? 
Haha omg vilken fråga, ja rödbrunt då eftersom att kött är det bästa som finns!

När grät du senast?
Idag litegrann då.

Vilken är din favoritstad i världen?
Amsterdam, Berlin, Stockholm.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Ingen aning. Allt känns så otränat just nu.

Vad faller du för?
Människor som är sig själva, har en känsla för humor, generösa och får mig att känna mig speciell.

Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Ask em'.

Och till sist – vad önskar du just nu?
Att jag kunde få vara där jag var för ett dygn sedan. Tack och godnatt, nu ska jag sova! Adjöken sa fröken.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0