Ett litet ''come back''-inlägg.

Hej igen min bortglömda blogg och mina bortprioriterade läsare. 

Förlåt, jag har verkligen, verkligen inte haft tid. Och ingen känsla till detta alls. Men, nu tänkte jag göra en come back eftersom att jag saknar att prata med er, jag har under denna tid som jag har varit borta mest jobbat, gått i skolan, sovit, ätit och festat. Inte alls så märkvärdigt som man kanske kunde ha trott för att jag inte bloggade. Hursomhelst, vill till och börja med, säga att jag aldrig någonsin varit så stolt över mig själv som jag är idag, för två veckor sedan började jag sommarskolan med ett enda mål och med sex kapitel ogjorda. Jag tror jag aldrig har motiverat mig själv så mycket och kämpat så intensivt med den här förbannade matten. Och idag gjorde jag mitt sista prov, på väldigt länge, och jag kan med handen på hjärtat så stolt säga att jag äntligen är godkänd och att jag är värd det. Så, till er alla som tänkte att ''aldrig att jag går sommarskola, vill ha sommarlov''. Ni skulle ha tänkt om, de här två veckorna flög förbi så snabbt så att jag knappt märkte av det. Helt ärligt, det var så himla värt det. Nu kan jag slappna av med gott samvete på mitt sista år i gymnasiet.


Hursomhelst, har handlat lite nytt. Skor för 40 spänn, inte illa.

Ätit pizza med mamma och Shanti.

Varit på surströmmingsmiddag och varit lite swag. Haha.



Belönade mig själv med ett par nya mjukisbyxor pga två godkända matteprov på en dag.

Blåst såpbubblor.



Tack Leslie för att du gjorde ombre på mig.

Annars? Jag mår helt okej, jag försöker ta tag i livet i små tag och känner att det funkar med jämna mellanrum. Undrar också hur Ni mår. Känner liksom att jag har tappat er väldigt mycket nu när jag tittar på statistiken, blir skrämd för det ser ut precis som i början när jag skrev mitt första inlägg här. Men nu tänker jag fånga er tillbaka, eller man kan ju hoppas i alla fall. Fast ni kanske inte har saknat mig för att ni gav upp mitt bloggande, hursomhelst sen senaste har jag firat Midsommar också. Med familjen och sedan mina finaste vänner.


Första skoldagen väntade.

Fikat med finaste syster.

Yum yum

Gosigos, mosters bäbo.

Åh åh åhhhhhhhh, jag saknar min bäbo så mycket.

Här var det dags för Glaaaaaad Midsommar.

Fyllesviiiiiiin.

Vän för livet, älskar dig.

HApPiNeSs.


Hjärta Johana och Leslie, de bästaste tvillingarna som finns.<3


Sen, så har jag hunnit med Gatufesten och har haft fyra dagar fyllda av kärlek, eufori, fylla och allt som en Gatufest ska innehålla. Kan inte förklara så bra. Jag kan inte förklara Rebecca&Fiona med ord, alltså för mig är det helt omöjligt. Jag stod inte stilla en enda minut under deras spelning och jag såg ut som en svettig valross när de var färdiga. Nu vill jag åka till Yran trots att jag inte kan bara för att se dem igen, igen och igen. Alltså, ni förstår inte. Det går inte om man inte har sett dem. Jag kan bara säga tack tack tack för att jag fick uppleva det, it was freakin' fuckin' azum. Och även Sean Paul, Familjen och Svenska Björnstammen gjorde det hela minnesvärt. Och tack till mina vänner och ovänner som gjorde det hela ännu bättre. LOVE LIFE.


Gatufesten i onsdags.

Hanny och jag.<3

Fick även se Amanda Fondell live, det var magiskt.

Dagen efter måddes det såhär pga jättejättesjuk.

Fast då var det bara att tuta och köra.

Gatufesten i torsdags.

Den här väntan var såååååå himla värd allt.





ALLTSÅ JAG DÖR OM OCH OM IGEN. REBECCA ÄR KANSKE DEN SNYGGASTE TJEJEN JAG VET. Älskar dem så mycket!

Även om jag mådde skit på fredagmorgon mådde jag asbra!



Oj oj, jättemycket egoboost.

Shot shot shot.

Hangover-brud skulle jobba.

Efter jobbet, färdigfixad. Lördag. Bästa.

Och igår var jag väldigt mycket död.
Och då är allt i matväg sånt här.



Jobbade i söndags också. Är verkligen en härdare.

Trött.

Nu kurerar jag mig med te och honung.

Såpp. En glad jag efter min prestation de senaste veckorna.

Så, där fick ni mitt liv under de senaste veckorna. Ni som inte följer mig på Instagram, får bli bombade såhär.  (Ska försöka föra över när jag filmade på R&F också) waaaaah.


Postat av: sofie

GAAAAHHH!!!! jag bara DÖÖÖÖÄLSKAR din blogg!!!!

Svar: Awwwww! Sweet!!
Sharlee van Stralendorff

2012-07-10 @ 18:22:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0