Dör sjukdöden snart.

Fattar inte riktigt vad jag har gjort världen för att förtjäna att bli så här sjuk. Mitt huvud dunkar, min hals kliar och är full av slem, min näsa är full av snor. Och på detta så hostar jag tills jag får kramp i magen, tårarna sprutar och jag nästintill spyr. KARMA är väl en bitch som man säger.

Förövrigt så var min plan att sova ut till eftermiddagen minst, men när man väl får sova ut så går det inte. Ok, jag vaknade klockan elva. Men det är för tidigt för att inte ha sovit ut sen skolavslutningen ungefär. Nog för att det är pissigt dåligt jävla väder, jag förstår inte vart sommaren är, och jag fattar inte att jag inte har badat en enda gång den här sommaren. Att jag får ett sms från H&M där de erbjuds 75% rabatt på sommarmodet, då känner jag bara, hej då sommaren och hej hej hösten. Men det kan lika gärna bli höst eftersom att vi redan känner touchen av höstvädret mer än sommarvädret.

Räknar ner dagarna gör jag tills jag sätter mig på bussen till Stockholm också. Nu är det exakt två dagar kvar och det känns så bra. Jag håller alla mina tummar och tår på att det blir bra. Hursomhelst, idag är det tänkt att Jullan och jag ska hänga. Vet dock ej vad vi ska hitta på. Filmkväll och sånt bra tjejmys, whateveeeeerrrr. Det blir bra.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0