Don't you let me go, don't you let me go, tonight.

Hej mina nyfikna kycklingar! 

Idag har jag inte gjort någonting, som vanligt. Jorå, jag sov ut till tolv. Sedan har jag promenerat till stan och sålt en jacka. Och sedan var jag tvungen att ta bussen hem för annars skulle jag dö av värmeslag. Annars då? Hostar och snorar fortfarande två veckor senare. Har i alla fall fått hostmedicin nu, som jag hoppas hjälper annars så bryter jag ihop.

Hursomhelst, igår hängde jag med Simon. Vi hade inte träffats på länge så det var treeeeeeeeeeevligt. AJA, jag vill BADA nu. Ligga på en strand och bara carpa för fan, jävla sjuka jag får damp. Så ikväll ska jag trösta mig med att äta grillat och vara med min finaste vän Leslie.♥

Just det, jag gjorde ett fynd på ett par jeans igår (I'm so happy I'm so glad that I fouuuuuuund you) också köpte jag den sista svarta plånboken i Gina Tricots lager, och två par solisar! Wuhu.


Första paret.

Andra paret. Och båda kommer från herravdelningen. Känner mig rätt maskulin.

Och sen bjöds det dessutom på gratis Vitamin Well på stan, gött!!

Host host.

Byxorna!! Love em'.

Just det, tänkte sova på balkongen i natt också men tanken hann ifatt att jag redan var sjuk.

Börsen!! Haha...... Jag är full av energi. Men här är plånboken i alla fall.

Och här är en osminkad jag från i morse.

Och här är Subwayen min far kom hem med idag.

Och här är dagens outfit. 

Förresten förlåt för att jag aldrig plåtar med systemkameran längre men till hösten ska det bli när vi får Macbook av skolan, då djävlar!!!!!!!

Postat av: Anonym

Är du och Simon fortfarande tillsammans?:)

2012-07-26 @ 12:40:59
Postat av: Annan anonym

Ja har ni gjort slut?

2012-07-27 @ 10:56:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0