Det tar emot!

Klockan är två och solen steker sönder. Jag har märkt att jag inte klarar av att sola om jag inte solar på en strand eller vid en pool, det blir liksom för obekvämt på balkongen men det som stör mig mest är att jag faktiskt blir negro på uno secundas (hahaha) och därför vill jag sola men det går INTE!!! För mig till Turkiet så orkar jag. Hursomhelst, igår var jag med Jonas och han sov över. Fick ett galet sug på Chai Latte så vi for ner på stan och myste lite på Tant Anci & Fröken Sara. De borde ha stammiskort där. Aja!!! Nu ska jag fixa lite tvätt. Sedan ner på stan och carpa. See u amigos.


Postat av: Sara

Hej, det här kanske är en dum eller känslig fråga men är du aldrig med Simon längre?

Svar: Vi är med varandra nu!
Sharlee van Stralendorff

2012-07-18 @ 21:32:34
Postat av: Anna

Är Jonas din pojkvän? :) Eller är du och Simon fortfarande tillsammans? Du skriver aldrig om honom längre. Hoppas på ärligt svar. Man blir ju nyfiken =)

Svar: Om du har följt min blogg ett tag så vet man att Jonas är min allra bästa vän! Simon och jag är med varandra ikväll.
Sharlee van Stralendorff

2012-07-18 @ 22:50:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0