Stopp och belägg.

Idag har jag haft en supermysig dag. Lunchade tapas och pepparbiff med stekt potatis på restaurangen Saffran med mamma idag, slutade hyfsat tidigt och tog en mamma -och dotter-runda på stan. Jag har någon slags tendens att bränna pengar alldeles för mycket. Men nu har jag låst in mitt kontokort och kastat iväg nyckeln. Okej, inte riktigt bokstavligt talat men nästan. Fyndade lite idag som dessutom är det sista för den här månaden och hela februari. Hehe...


Mysig och behövlig almanacka, bh (egentligen bikini men kan använda som både och), supermjuka tofflor och ett färgglatt linne. Och en till earcuff men glömde den på bilden.





La mig på min mysnivå och fyllde i några rader. Finaste och enklaste kalendern jag har haft. Jag har bara haft fula innan så nu känns det bra! Kommer försöka använda den flitigt och inte glömma bort den.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0