Stolt.

Jag är så himla stolt över mig själv så det kan ni nog aldrig ana. Jag klarade psykologiprovet som jag gjorde idag, när jag kom hem så satte jag mig vid sekretären och gjorde 30 matteuppgifter vilket är enormt mycket för mig som inte alls brukar plugga. Det känns som att jag hinner ifatt skolan nu och motiveras betydligt mer än vad jag har gjort förut. Satt ca två timmar med matten och för första gången kändes det bra, och dessutom lärorikt och roligt.

Ligger just nu nerbäddad med enbart trosor på och jag är lite nervös och orolig. Borde inte säga det här då jag inte vet vilka som läser, alternativt kan ni följa eller läsa på Twitter om ni är nyfikna. Nu kommer jag i alla fall somna så himla skönt, börjar dessutom kvart över tio så får lite sovmorgon.

P.s. på tal om någonting som inte alls har med det jag har skrivit om att göra, så har jag övningskört ca fem gånger och det är bara roligt. Känner mig hyfsat bekväm redan, bara dragningsläget jag har lite svårt för. (Nervös osv). Är jag ensam? Hursomhelst, tack och godnatt. I alla fall snart.

Postat av: Emelie

Love you <3

2012-01-29 @ 01:45:43
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Jag köpte den på en amerikans sida, eller om de var engelsk. Men en lika dan kommer komma ut på Stylebytyra.se i februari/mars. håll utkik där. Finns även att köpa sånnadär på ebay.

2012-01-29 @ 21:51:32
URL: http://emeliieblom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0