Nystädat rum.

Före:








Efter:










Klart och betar't. Närå. Jag får inte betalt för att städa rummet, det är bara löjligt. Förresten så vet jag att det kanske är dags att ta ner julgrejerna. Är det bara jag som inte har gjort det? För ärligt talat är jag lite less nu. Förstår inte hur jag kunde bli det så snabbt men årets julafton har inte varit som någon annan så vill nog bara ha bort detta nu. Men det får bli när jag har köpt en stående lampa, en sådan som stjärnan fast det inte ska vara juligt. Ja, ni förstår. Kommer bli fin fint tror jag.

Imorgon ska jag bara dammsuga sedan är rummet städat. Och imorgon kommer Sara också (min systers kompis) så då ska vi hänga. Mysigt. Det är nästan som att man har fyra systrar ibland.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0