Nattvaka.

Hallå... Jag känner inget flow i bloggen. Gör ni det? Nä förmodligen inte. Hör och häpna, nu överlåter jag detta öde i era händer. För jag vill blogga, men har inga alternativ att blogga om. Jag brukar inte ha problem. Men mitt huvud är fantasilöst även om det brukar vara simpelt för mig att skriva.

Frågestund kanske? Det var längesen jag hörde något från er läsare. Ni undrar inte så mycket och lär väl inte göra det mer för att jag startar igång en frågestund. Men ni är så himla tysta. Jag har säkert skrämt er. Tänkte i alla fall sova nu. Simon spelar dock Fifa men jag la av för jag är sämst. A. Jag får alltså vänta tills matchen är klar. Men ni kan sova på saken om hur den här bloggen ska fortsätta drivas osv.

P.s. Utmana mig på Word-fakking-feud. Sharliis. That's it.

Postat av: Anonym

Du borde verkligen lägga upp fler bilder. Stora och många. Det är så tråkigt med bara text hela tiden.

2012-01-07 @ 03:47:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0