Mitt första riktiga inlägg 2012.

Skriver för första gången på den här bloggen på det nya året och det känns faktiskt annorlunda. På ett grymt sätt så känns det som att jag har avslutat 2011 på ett bra sätt även om jag storgrät 23:59 så hann jag ner till tolvslaget, skåla och kyssa mitt hjärta som satt placerad på toaletten. I morse tillade han också ''Jag kissade från 2011 till 2012''. Lol xD.

I alla fall så ser jag framemot det här året och jag hoppas att det blir bättre än någonsin för det förgående året har för mig varit ett riktigt turbulent och hektiskt år. Jag tänker mest ta det här som det kommer och inte skapa några större förväntningar. Jag har inga speciella nyårslöften, det som jag mest tänker fullfölja är det jag alltid försöker att göra och det är att:

• Visa att jag uppskattar livet mer.
• Spara pengar bättre. (Dvs från och med idag ska jag spara en hel lön tills jag har råd med en iMac).
• Försöka vara positivare.
• Visa hur glad jag är att jag har de jag har i mitt liv.
• Sköta skolan bättre.
• Inte hetsa upp mig över småsaker.

OSV OSV. 

Jag tänker oavsett vad bli en positivare människa och jag har lärt mig att ärlighet varar längst! Så jag ser framemot att fixa det här med mig själv. Och jag måste träna. Har banne mig ett träningskort som jag använt cirka tre gånger sedan jag fick det i augusti. Så det ska och måste bli ändring på det. 

Och nu när jag tänker efter så har tiden gått så enormt fort. Fattar. Det. Ej. Men så är det. Det är liksom TVÅ år sedan 2010 var. Och det här året har Simon och jag varit tillsammans i hela tre år.♥ Men, nu till det nya året. Ikväll ska jag bara slappa med min syster, hennes flickvän Celie och deras vän Sara (mina vänner ååå, det är så underbara!) och se på film. Imorgon kliver jag på jobb 13.30-17.30 och sedan åker jag på Birsta med älskling och sedan vidare hem till honom för att sova. Om ni viiiiiiiiiiiillllll veta.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0