Lite nytt och behövligt.


Lång tjocktröja, mörklila/vinröda byxor (bilden gör inte färgen rättvis), två tjocktröjor, en liten portmonä från Thailand (dock fick jag den utav Shalony, superfin), två par örhängen, concelaer och lite nytt till skolan. 







Så, nu är det färdigshoppat för den här månaden. Nu får resten av lönen åka in på sparkontot till nästa månad, eller ja. Imorgon ska jag bara köpa en kalender och sedan är jag färdig. Nästa månad, eller när vi närmar oss den 25e så har jag bestämt mig för att tatuera mig så jag också har en buffert att leva på. Åh, längtar så himla mycket. Försökte skriva citatet där jag ska ha det men det var i princip omöjligt så det blev så himla fult. Men eftersom att jag inte ska tatuera mig själv så kommer det bli dunderfint.

Mitt bloggande har varit lite på efterkälken pga av att jag är för upptagen med annat. Jag har i alla fall haft en superbra helg. I fredags slutade jag hyfsat tidigt, pappa hämtade mig och vi for till Nordic där jag övningskörde lite och sedan vidare genom korsta och skönsberg. (Börjar få ännu mer grepp om det här nu vilket glädjer mig väldigt mycket). Sedan åkte jag ner på stan, där Simon väntade och vi strosade runt lite. Åkte därefter hem till honom och myste på. På lördagmorgon åkte jag till Himlabadet med Simons familj vilket var världsmysigt och hur roligt som helst, efter badet for vi hem till mig och var i princip slutkörda. Igår var vi på både stan och birsta, tog en fika på underbaraste fiket Tant Anci & Fröken Sara också. Senare åkte vi hem, jag övningskörde igen, först på Nordic och vidare genom korsta och skönsberg fram till Marco Polo där vi beställde söndagspizza och proppade i oss. Sedan sov Simon över också, vilket är det allra bästaste jag vet.

Idag var jag, kan man säga, ledig. Egentligen inte då jag inte har gjort det jag ska, men jag orkar inte. (Inte för att jag är lat, men ni förstår). Så Simon och jag for ner på stan och mötte mamma. Strosade runt lite och sedan for Simon och jag hem till honom, åkte hem ca åttatiden och körde från Timrå hem till mig. Wohohoh. Så, det var min långhelg. Lite ovanligt inlägg men ville att ni skulle ta del utav min myshelg. Kram!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0