Lite kan göra mycket.

Nu får jag vara färdig för idag. Tror jag. Det är dock lite småpill kvar (som att få rubriken UNDER inlägget och inte under rubriken) kan någon hjälpa mig med det? 

Och sen måste jag få till en header som speglar mig och som känns personlig. Just nu känns min blogg personlig och lite mer som mig. Inte så stökig osv. Jag lär lessna ganska snart men nu får det vara såhär. Jag drömmer om en iMac som jag kan trixa massa i photoshop med för nu lever jag bara på photoscape vilket inte alls förgyller mina drömmar om att vara kreativ och skapa. 

Just det! Ett litet nyårslöfte är att börja fota med både Nikon och Olympus mer. Det mesta hänger som sagt på datorn och mitt tråkiga redigeringsprogram... :c

Postat av: tova

sv: var hos payam på förfest, sen hos zeb:) dudå?

2012-01-01 @ 21:17:43
URL: http://tovaandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0