Kärast i världen.

Sov hos kärleken igår och kom hem för ca tre timmar sedan. Har varit lite... dyster och nere sedan dess. Det känns nästan som att vi borde flytta till en etta. Eller tvåa. (Kanske ska börja spara lönen nu då). Men nu ligger jag i sängen mot en hård jävla spegel så var tvungen att sätta mig upp men inser nu att jag bara fick ännu ondare. Och blev varm och hungrig på någonting. Men mina föräldrar har gått till sängs så jag kan inte gå ner för den knackiga trappen för att sedan gå upp osv osvosovosv. 

OKEJ OKEJ OKEJ. Jag hatar att sova ensam. Jag hatar att sova i det här huset nuförtiden. Jag hatar mitt liv här hemma. Och jag hatar att jag plötsligt började få det väldigt varmt.

Och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre. Inte för att det behövdes hjälp med det förut men det skulle liksom. Gynna mig. Och er kanske. Publicera mer outfittor? videoblogga? frågestund? BESTÄM NI. Lite i alla fall. Jajaja. Imorgon börjar jag halv ett. Så tänkte sova ut. Fast nu ska jag se Solsidan och vänta tills S ringer. (Godnatt-call). Godnatt mina små kycklingar.


P.s. Det här är världens finaste bild.

(Ik hou van jou lieverd betyder jag älskar dig älskling/hjärtat).Den enda anledningen till varför jag öppnar mitt räknehäfte. Jag blir så mycket gladare när jag ska räkna matte pga av detta. Jag har världens finaste pojkvän. Det är helt magiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0