Jag har damp eller kalla det vad fan ni vill.

Ber om ursäkt för mina 22 timmar som jag inte har bloggat. Men idag är jag tröttare än någonsin och jag skall verkligen, verkligen sova nu. (Okej, ett Solsidan-avsnitt sedan bums i säng). Fast jag ligger redan i sängen men jag menar det ni redan fattar utan att jag måste förklara.

TRÅK TRÅK. Har ej plåtat idag pga av övertrött. Jag har varit vaken i mer än ett dygn. Alltså ca 30 timmar. Inte med flit det har bara blivit så. Vred och vände mig igår och gav upp hoppet om att kunna somna och den här dagen har varit så jävla kämpig för att inte somna. Jag har liksom kämpat mig tills kvällen är kommen... Och nu är den här... Free to sleep. GOD BLESSSSSSSS MEEEEEE!!!!! Gött.

Imorgon går vi andra dagen på det här skolåret och det känns... huh. Onödigt. Vet ej när jag börjar imorgon, vet bara att jag måste lämna in en bok annars får jag en räkning hemskickad. Och det är ju inte så roligt=)))). I alla fall så har jullovet likamed tre veckor gått så himla fort och om jag fick bestämma så skulle det vara minst en vecka till om inte det så hela livet. Hursomhelst så har jag haft världens bästa jullov med världens vackraste, finaste, gulligaste, kärleksfullaste, snyggaste osv osv pojkvän. GUD SÅ MYCKET SOM JAG ÄLSKAR HONOM. 

Men Solsidan är det nu. P.s. fick min första ogiltiga frånvaro idag (fyra timmar per månad numera). Det skulle inte ha varit ogiltig för jag var fan hos GYNEKOLOGEN!!!!!! Nääääää. Jag har inte aids osv. Och p.s. Idag grät jag för första gången det här året. Mycket.


Pga av sömnlösa ögon i natt så gjorde hjärtat och jag en frukost man egentligen bör äta varje morgon. ♥

Dagens något.

Och titta så långt hår jag har fått! Även fast jag inte bryr mig eller vill ha långt för att jag inte passar i det så måste jag skryta lite. HADE LIKSOM PAGE... Fast det var för mer än ett år sedan jag klippte page nu. Men ändå. Heh.e.h.e.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0