Ingen frågestund, bara funderingar.

Anonym om Go ask Sharlii.
jag har alltid undrat om du kommer från Holland? eller är du född här i Sverige? :)

Nu kommer svaret du funsat på. Jag är född i Holland så kommer därifrån, har inte en droppe svenskt eller holländskt blod. Är snarare en väldig blandras med tyskt, indonesiskt och finskt blod.

. om Go ask Sharlii.
hur träffades du o din pojkvän? :)

Tror jag har berättat det förut, men tar det gärna igen. Vi träffades 31 augusti 2009 på bilddagboken, kanske det mest ungdomliga sättet att hitta sin dejt på. Egentligen hade jag inga planer på att inleda ett förhållande eller ens skapa mig några kärleksbubblor, men när Simon och jag träffades på bion den 19e september 2009 så blev det på något sätt omöjligt att spräcka den bubblan. Efter bion så var det liksom, som att vi redan var ett och komplett. Min önskan efter det var att vårat datum skulle bli på min födelsedag men den gick inte i uppfyllelse. (Det fick bli tio dagar efter bion i stället, 29e september 2009). De här åren med honom har format mig väldigt mycket på olika sätt. Och det kommer bli många, många fler år med världens vackraste pojke.



Anonym om Go ask Sharlii.

Är Hanna ek förälskelsen??

Kan verkligen inte få loss i mitt huvud att du följer mig på Twitter. Haha. Så himla pirrigt och jag håller på att dö av nyfikenhet här borta. I alla fall så skrev jag ''Jag var kär i en tjej. I alla fall förälskad''. Vem vet om jag bara skrev så för att skriva, om det var sant, osv osv. I alla fall, om det var sant, så var jag. Och inte är. Men, vem vet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0