Det kanske inte är en bra idé.


S och jag har bestämt oss för att dygna i natt. Det gjorde vi igårnatt också men vi höll inte det utan vi somnade halv sju istället. Fast det kanske räknas som en halv dygning. Jag har laddat ner Solsidan säsong ett. Kanske för att det är världens bästa serie och för att det kanske håller mig vaken. Egentligen har jag ingen aning om varför vi har bestämt oss för att dygna då vi båda vill vara trötta imorgonkväll för skolan. (Jag vill inte till skolan. Jag måste liksom börja gå för att jag är helt pank).

Jag har en lista till nästa månad vad som ska göras.

• Färga håret hos frisör. 
• Boka in tatueringstid hos Arahant.
• Ingen shopping.

Bra. Hoppas jag håller den.


Skulle kunna gå runt såhär varje dag då det här är det skönaste jag har haft på mig på evigheters evigheter. Daaaadaaaaa. This pic freaks me out.

Postat av: tova

sant de du säger, de visar egentligen bara att du HAR ett liv.haha.... ska skaffa ett jag också;) vill inte tänka tillbaka på minnen och helger också är det bara alkohol inblandat. värdelöst

2012-01-08 @ 03:13:29
URL: http://tovaandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0