Alla tycker olika eller har jag hamnat helt bakom flötet?

--- om Jag kanske är realistisk.
du ville ha en kommentar så här ska du få en: jag tycker att du ska låta folk få göra vad de vill! ok?

Tack för kommentaren! Tänker aldrig låta någon hindra från att tycka som de vill. Men jag har aldrig riktigt bestämt över andra och sagt att de inte får göra som de vill. Eller har jag? Nä. :D Jag har uttryckt mig med ''kan människor sluta'' men det är ingen dominering jag försöker med. Jag försöker mest önska och därmed säger jag vad JAG tycker. Precis som du tycker om saker och ting. Jag har aldrig bestämt över människor och jag har aldrig sagt att människor inte får göra som de vill. För mig får de göra precis som de vill för det är inte min lever som ruttnar bort i detta fall eller när det handlar om annat. Så länge jag inte är mamma så har jag ingen att bestämma över och jag låter alla göra precis som de vill. Men det finns mååånga anledningar till varför jag inte värdesätter alkohol lika högt som andra gör. Den karamellen får du suga på så länge. Och nästa gång du lämnar en kommentar. Så tycker JAG att du ska vara mogen att stå för vem du är. Det är bara du som drabbas av din töntighet. Hursomhelst så tror jag ingen kallar dig för tre bindestreck. Tack och bock!

Ida Altti om Jag kanske är realistisk.
Varför är du så sjukt klok för? Du säger alltid saker som verkligen är sant eller har en enormt betydelsefull innebörd. Du skriver aldrig något som är sådär ruttet att läsa!

Hoppas du får en bra morgon =)

Jag vet inte om jag är klok. Men om du säger det så blir jag dunderglad. Jag inser mest saker som vissa andra kanske blundar för. Eller så tycker jag bara så för att jag själv inte beter mig på vissa sätt. Det känns enormt kul att du tycker så! Hoppas du får en bra kväll (eftersom att det är kväll nu). Kram!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0