Aldrig utan dig.

Första dagen på året har varit konstig och gått så sjukt fort så jag hinner inte ens med. Halv tolv vaknade jag av att Simon pussade ihjäl mig och var världens kramigaste (klagade inte). Jag somnade om lite men vaknade till och sen låg vi i sängen och myste och var hur lata som helst. Vi somnade om och vaknade halv tre, klev upp och åt rester från igår. Sedan åkte Simon hem till sig vid fyra och sedan dess har jag legat i soffan med datorn i knät och gjort absolut ingenting och jag vet inte vad som känns konstigt för allt går ju så fort hela tiden. MEN DEN HÄR DAGEN HAR GÅTT SÅ JÄKLA FORT. Känns som att jag precis har vaknat och snart ska gå och lägga mig igen. 

Längtar i alla fall hur mycket som helst tills imorgon. Just nu är jag lyckligast på jorden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0