Som om känslan någonsin skulle gå bort.

Jag vill liksom inte bara skriva någon gång ibland utan helst flera gånger. Men hellre kvalitet än kvantitet. Om det ens är kvalité när jag väl skriver. MEN VEM BRYR SIG. Det första jag vill säga nu är att min pojk och jag firar 30 månader tillsammans! Dock ska vi inte ses idag, men till helgen!♥

Egentligen är jag ledig idag, fast inte ledig, utan har fototid osv. Men kunde haft sovmorgon idag, men var på besök hos tandläkaren vid tio och (yeeees!) jag hade inga hål eller andra fel. Nu ska jag plocka undan i rummet lite pågrundav tvångstankar, som jag har ungefär varje dag. Sen vid tre ska jag möta upp min vän Emmy och gå till pingstkyrkan för att ställa lite frågor inför redovisningen på fredag. Ska vara rebellisk och fråga saker som gör att de kommer typ, tuppa av. Lol. I alla fall, efter det så ska jag på stan med mamma! 

SEE U.



Postat av: Hanna

Väldigt fin!

2012-03-04 @ 23:31:56
URL: http://www.hannajonssonn.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0