Slumdog millionaire.

Löning idag och jag mår hyfsat okej. Inte bara pågrundav lönen utav även för att det är fredag och det känns som att jag har en bra dag. Lite smått irriterad men det har gått bra än så länge. Snart så skall jag packa mina saker och åka till Birsta för en in och ut-vistelse, tänker köpa en superfin tröja på Monki som jag såg hängades i veckan. Vet dock inte alls hur den sitter. Och sen åker jag vidare till pojken i Timrå!

I alla fall så är typ, VÅREN på väg! Som ingen har missat antar jag, och det glädjer mig sjukt mycket. Jag tror att efter jag var i Holland så tycker jag inte alls om snön längre. Så nu när den håller på att smältas bort så är jag glad. Och på söndag (!!) ska jag börja träna igen. Och det känns bättre än någonsin, ska försöka hålla i tills mitt kort går ut vilket är i augusti. Men, nu ska jag städa rummet lite, packa och sedan fara. Ha en bra fredaaaaaag!



Postat av: Jelena

Gud vad vacker du är!

2012-02-24 @ 23:36:10
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0