Om tomprat intresserar er, så visst.

Jag har ingen aning om hur jag ska börja eftersom att mitt huvud står tomt. Så hej! Jag ligger för tillfället i min himmelska säng som är skönare än nästan, allt annat. Om den hade varit ca 140 cm bred så hade det bara varit bättre.

Sara är här och ska mysa med mig ikväll, plus Simon för han kommer snart också. Är så himla trött efter dagens jobbpass att jag vill ligga här förevigt. Att jobba en lönehelg är krävande i småbenen. I alla fall, så har jag inte så mycket mer att säga. Inte mer än att jag körde hela vägen till Timrå igår, med enbart ett motorstopp. Woho. (Vill inte fylla år i september!!!!!!!) Men jag kan inte göra så mycket mer än att bara fylla år då. Lol. 

Här får ni min ''Chillnani'' Spotify-lista. Gammalt, nytt, legendariskt osv. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0