Jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag orkar inte mer. Och jag vill inte mer. Varför ska jag ständigt tvingas till saker? Jag vill inte. Jag tänker inte. Min farmor dog natten till idag och jag orkar inte med det här mer. Jag är så djävla ledsen och sårbar just nu att jag förmodligen redan är i tusen bitar och att det här kommer nu finns det inte utrymme för. Jag saknar farmor så himla mycket och jag hatar att hela min släkt bor i Holland och att jag förmodligen måste följa med dit. Och jag kan inte, vill inte och jag orkar inte. Jag är för trasig och känslomässigt djävla sprucken. Alla skiter i allt och jag tänker så också göra det. 

Det här är för mycket. Allt är det. Och jag tänker fly snart. Började nästan bli lite glad igen och nu blir det såhär. VAD ÄR DET HÄR FÖR DJÄVLA KARMA OM MAN SKA TRO PÅ DET. SATANS HELVETES DJÄVLA SKIT. JAG HATAR ALLT OCH ALLA OCH JAG ORKAR INTE MER. VILL DÖ.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0