Djävla mytomanhoror.

Även om man tror att människor som står en väldigt nära verkar vara riktiga vänner så kan det visa sig att det inte alls är så det ligger till. Jag har aldrig varit med om det förut att jag i senare tillfällen märkt vilka som jag kan lita på riktigt och inte alls. Jag har alltid haft svårt för att lita på människor och helt plötsligt bestämde jag mig för att ge det en chans men lika snabbt så försvann det. Jag förstår inte vad som händer och hur människor kan sitta och påstå att jag är något jag inte är. Vad jag har sagt spelar ingen roll utan det som är verklighet spelar någon roll. Och det fulaste och fegaste jag vet är att gå genom andra som att man bryr sig fastän denna bryddhet bara handlar om nyfikenhet. Jag är otroligt arg men samtidigt lättad över att någonting positivt kommit ut ur de här tjattret runtomkring. Oavsett vad som skulle stämma eller inte så har ni ingen som helst anledning till att veta saker om mig. Jag vet vad som stämmer och det är det man tror på som räknas men jag tänker inte spräcka er idiotiska bubbla som ni befinner er i. Respektlösa handlingar är vad som utförs utav er och ni har ingen som helst aning om vad som händer någonstans. Det är mer än bara ytligt och jag vet vad som stämmer. Ni vet så mycket som ingenting även om ni hittills trodde det.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0