Jag lämnar blogg.se.

Hej finisar.

Nya, som gamla följare. Jag startade den här bloggen i maj 2010 tillsammans med Simon, därav bloggnamnet eftersom att det är mina och Simons initialer. Något som jag aldrig har berättat tror jag. Men det är dags för mig att ta mina steg vidare och jag vill få min blogg att andas och komma till liv igen. Jag har aldrig bloggat längre på någon blogg överhuvudtaget i mer än ett fåtal månader, men den här bloggen har fått mig att vilja stanna kvar. Men nu vill jag byta om och prova nytt.

Jag finns numera på WORDPRESS.COM där mitt bloggnamn är http://sharlees.wordpress.com/. Det här kommer bli spännande och nytt. Just nu ekar det där för det är helt nytt för mig och jag hatar att vara ny, haha. Men det ska nog gå an!

Hoppas ni fortsätter min nya färd på sharlees.wordpress.com där jag kommer liva till det rejält mycket. Och går det inte för sig så kanske det poppar upp ett ''I'm back at this one-inlägg'' igen. Vem vet.

Hursomhelst, vi fortsätter på sharlees.wordpress.com tillsammans. Kramar!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0